zondag 30 december 2012

Marktplaats

Het is weer de tijd van het jaar, zo tussen kerst en nieuw dat iedereen een beetje begint op te ruimen. Tenminste, dat heb ik. Met kerst zit je voornamelijk met familie op de bank en ik vind het dan altijd wel fijn om daarna eens lekker wat te gaan doen! Nu kwam echter de grote vraag: Wat dan precies?!
In het centrum is het overal mega druk omdat iedereen nog even snel een leuke outfit wil scoren voor oud&nieuw, op de bank een filmpje kijken kan wel vaker dus dan maar even mijn kamer uitmesten. Waar zal ik eens beginnen, dacht ik bij mezelf.


Ik ben al langer actief op marktplaats en het werd wel weer eens tijd om mijn collectie verkoopbare spullen uit te breiden. Zodoende ben ik begonnen met alles fotograferen wat ik nog kan verkopen. Het werd zowaar een sport om dingen te zoeken die ik toch niet meer nodig had! Na zo'n 2 uurtjes had ik 10 dingen erop staan. Van galajurken, schoenen, boeken en tassen tot zelfs zitzakken! Nu maar hopen dat erop geboden wordt!



De Wellandse Wezel


Ik kwam zelfs oude jeugdboeken tegen! Die had ik ergens ver weg gestopt en natuurlijk nooit meer naar gekeken.  Nu maar hopen dat het ook iets oplevert. Ik ben de spullen kwijt en het geld is natuurlijk altijd mooi meegenomen. It's time to make some money!! 

Wat zetten jullie allemaal op marktplaats? En kopen jullie er ook wel eens dingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten